Fennakadásokra lehet számítani az önkormányzati ügyintézés során

by bcsenge

Az utóbbi időben több panasz érkezett hozzánk, hogy nem, vagy csak nehezen érik el az ügyintézőket – írja a budafokteteny.hu.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az önkormányzat 2024 márciusától kezdte meg a Vodafone Zrt. által szállított digitális telefonközponti szolgáltatás használatát, amely bevezetett új rendszer esetén még előfordulhatnak fennakadások.

A felmerült problémákat folyamatosan javítjuk. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, ha nehézséget tapasztalnak a telefonos kommunikáció során (pl. a hívott ügyintéző melléke nem kapcsolható, nem hallható munkatársunk, vagy egyéb technikai akadály lép fel), jelezzék nekünk az onkormanyzat@bp22.hu  e-mail-címen. Ezen észrevételek alapján is igyekszünk a lehető leggyorsabban kivizsgálni és elhárítani a hibákat.

Olvasta már?