A szakemberek a forgalom alakulásának függvényében sarucserét végeznek az északi oldali híd egyik támaszánál. A szükséges beavatkozások megvalósítása érdekében ilyen jellegű műveletekre a továbbiakban is számítani kell.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkatársai a forgalom alakulásának függvényében, legkésőbb november 2-án hétfőn este megkezdik az ideiglenes terelés kiépítését. A beavatkozások alatt a forgalom ideiglenesen átterelésre kerül 2-2 sávon a Deák Ferenc híd déli oldali hídjára. A munkálatok befejezéséig forgalombiztonsági okokból a halásztelki csomópont felhajtó ága lezárásra kerül.
A 6-os úti csomópontból az M0 51. sz. főút irányába történő besoroláshoz fokozott figyelem szükséges. A szakemberek tervezetten november 2. és november 9. között hajtják végre a Csepel-szigeti ártéri hídszerkezet emelésével járó sarucserét. Az ideiglenes terelés várhatóan november 9-én reggel megszűnik, és visszaáll a hídon a 3-3 sávos forgalmi rend és megnyitásra kerül a halásztelki felhajtó ág is.
Az újabb korlátozás hátterében a kivitelező pontatlansága áll. „Az osztrák Strabag vezette STR M0 Konzorcium nem az elvárható gondossággal járt el a Deák Ferencről elnevezett Hárosi Duna-híd kialakításánál, a beépített saruk alulméretezés miatt folyamatosan tönkremennek, ami a forgalom már többedszeri leállításához vezet. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. november 2-tól előreláthatóan a hét végéig forgalomterelést kénytelen bevezetni, a bal pálya hidat az M1 felé ismételten le kell zárni. Ez az ára annak, hogy az autósok biztonságban legyenek. A terelés 2+2 forgalmi sávos ideiglenes kiépítést jelent a jobb pálya hídon a halásztelki csomópont felhajtás lezárásával” – mondta az ezzel kapcsolatos sajtótájékoztatón Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium parlamenti és stratégiai államtitkára.