A pandémia időszaka alatt új, lakosságbarát ügyfélfogadó rendszert dolgoztak ki.
A hatékony és gördülékeny kiszolgálás érdekében a polgármesteri hivatalban nemsokára egységes online időpontfoglaló rendszert vezetünk be. Így a már sikeresen működő anyakönyvi időpontfoglaló rendszer mellett a lakosságnak lehetősége lesz a hivatal valamennyi ügykörében időpont foglalására. A foglalásról a rendszer e-mail üzenetet küld az ügyfélnek, amely tartalmazza a foglalás időpontját, az ügy típusát és az időpontlemondás módját – közölte honlapján Budafok-Tétény önkormányzata.
A foglaláskor a nevét, e-mail címét, telefonszámát, és amennyiben van már folyamatban lévő ügye, annak ügyszámát kell majd megadni. Amennyiben szükséges, ügyintéző munkatársunk a megadott telefonszámon előzetesen egyeztetni fogja az ügyintézéshez szükséges tudnivalókat. Az ügyfelek a rendszerben is tájékoztatást kapnak az egyes ügytípusokról és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról, nyomtatványokról. Az időpontfoglaló rendszer rövid időn belül elérhető lesz a honlapunkon és telefonon is egyaránt – írják.
A vírushelyzet miatt a személyes ügyintézés jelenleg nem lehetséges, de amint ismét megnyílnak a hivatal kapui, már egy új és intelligens beléptetőrendszer fogadja a lakosságot. Az üzembehelyezést követően, de még a hivatalos megnyitó előtt, Karsay Ferenc polgármester tekintette meg a helyiséget és próbálhatta ki a beléptetőrendszer működését, mely mind a lakosság, mind pedig a hivatal dolgozói számára zökkenőmentes be- és kilépést biztosít majd.