A Promontor Kertvendéglőnek a bevétele nőtt, a vendégköre pedig bővült az Étterem Hét alatt.
Október 9. és 18. között rendezték meg a DiningCity Étterem Hét nevű eseményt, amely során az éhes gyomrok kedvezményes áron próbálhattak ki számos éttermet. Országszerte mintegy 130 vendéglő állított össze válogatott három fogásos menüsorokat a 3.900 forintos Top, a 4.900 forintos Prémium, és az 5.900 forintos Exkluzív árkategóriákban.
Az akcióban kerületünk vendéglői közül is akadt résztvevő, a házias ízeiről ismert budafoki Promontor Kertvendéglő.
A vendéglőt magába tömörítő Castan Group hálózati igazgatója, Pongrácz Tamás világmegváltó bevételekről nem tudott beszámolni, de pozitívan értékelte az eseményt. Elmondása szerint, nagyon nagy számú vendég idén sem érkezett, ugyanakkor napi 4-5 asztalnyi forgalomtöbbletet így is elkönyvelhettek.
Ha a piszkos anyagiakat nézzük, a bevétel – az Étterem Hétnek betudható – emelkedése így is 10% alatti. Az viszont örömteli, hogy nagyrészt olyan új vendégeket vonzott be az esemény, akik korábban még nem ismerték a vendéglőt. Pongrácz Tamás a menüt illetően nem tudott „slágerételt” megnevezni, úgy fogalmazott, „minden étel jól fogyott”.