Budafokon indult az országos “almakampány”

by gaalt994

A Budafoki Szomszédok Piaca előtt tartották meg az alma fogyasztását ösztönző kampányt, amelynek célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét a hazai gyümölcsgazdálkodás szerepének fontosságára.

Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányt az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum. Az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet – olvasható az MTI-n.

“A gazdák a járványhelyzetben is bebizonyították, hogy el tudják látni az országot élelemmel, ezért fontos, hogy a vásárlók a zamatos hazai gyümölcsöt válasszák, amivel a magyar termelők boldogulását és a gazdasági növekedést is támogatják” – mondta Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a kampány sajtótájékoztatóján csütörtökön, a Budafoki Szomszédok Piaca előtt. “Ebben az évben az időjárás nem kedvezett a mezőgazdasági termelésnek, 300-350 ezer tonnás almatermésre számítanak. Ennek egyharmada étkezési alma, ami elég ahhoz, hogy a gyümölcs folyamatosan jelen legyen a piacokon” – hangsúlyozta.

Budapest, 2020. október 8. Karsay Ferenc (Fidesz-KDNP), XXII. kerületi polgármester, Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetõje és Németh Zsolt fideszes országgyûlési képviselõ (b-j) az almafogyasztást népszerûsítõ kampány sajtótájékoztatóján a Budafoki Szomszédok Piaca elõtt 2020. október 8-án. MTI/Bruzák Noémi

,,A Budafoki Szomszédok Piaca nem csupán egy kereskedelmi egység, hanem fontos közösségi tér, egy agóra is. Már a tervezésénél nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a piac és környezete alkalmas legyen találkozásokra, ahol az emberek összejöhetnek, szót válthatnak. Alkalmas legyen ünnepségek vagy akár spontán rendezvények megtartására, de a mindennapokban a kiülős teraszokon, a téren elhelyezett interaktív gyümölcs szoborkompozíciónál akár a gyermekek is kikapcsolódhassanak. A piac tehát ma is több, mint az áruk cseréjének a helyszíne, a hagyományok őrzője is” – mondta Karsay Ferenc a sajtótájékoztató helyszínéről.

Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője kiemelte, hogy az “Alma, a természet oltalma” szlogent viselő kampány keretében egyebek mellett köztéri rendezvényeken, vásárokon, piacokon kóstoltatnak magyar almát, valamint hirdetésekkel, cikkekkel hívják fel a vásárlók figyelmét az almafogyasztás fontosságára.

(Kiemelt kép: Facebook/Karsay Ferenc)

Olvasta már?