A megújult online időpontfoglaló rendszernek része az ügyfélelégedettségi kérdőív is.
Idén februártól az elmúlt évek tapasztalataira épülő megújult felület várja a kerületieket, ahol az ügyintézési időt az eddigi tapasztalatok alapján állapították meg annak érdekében, hogy minél többen tudjanak eredményesen időpontot foglalni.
A szolgáltatás további fejlesztésére ügyfél-elégedettségi kérdőívet is kidolgoztunk, amelyet automatikusan megkapnak, akik rögzítik a foglalásukat a https://idopontfoglalas.budafokteteny.hu/ oldalon elérhető időpontfoglaló felületen.
Karsay Ferenc polgármester az online fogadóóráján elmondta, a fejlesztések célja, hogy hatékonyan tudjanak mindenkinek segítséget adni az ügyintézésben. A visszajelzések pedig eddig azt mutatják, hogy hatékonyabbá és gyorsabbá váltak a folyamatok, csökkent a várakozási idő, és a bejelentkezett ügyfeleket már felkészültebb hivatali ügyintézők fogadják a lefoglalt időpontban.
Az időpontfoglalót az alábbi QR-kód beolvasásával is megnyithatják. A kérdőív kitöltésével mindenki megoszthatja a véleményét az ügyintézést követően.
Az ügytípusokról bővebb információ a https://budafokteteny.hu oldalon, az Ügyintézés menüpontban, az egyes szakirodák felsorolásánál olvasható.
Az ügyfélszolgálati munkatársak természetesen továbbra is segítséget nyújtanak a személyes időpontfoglalásban a 06-1/229-2611-es telefonszámon a hivatal ügyfélszolgálatának nyitvatartási idejében (hétfőn és szerdán: 7.30–18.30, kedden és csütörtökön: 7.30–16.30, pénteken: 7.30–14.30), ahogy mindez a webes felületen is szerepel.
Úgy az online, mint a telefonos segítséggel intézett foglalás a név, az e-mail-cím, a telefonszám, és amennyiben van már folyamatban lévő ügy, annak ügyszáma megadásával történik. Amennyiben szükséges, ügyintéző munkatársunk a megadott telefonszámon előzetesen egyeztetni fogja az ügyintézéshez szükséges tudnivalókat, s a rendszerben is tájékoztatást kapnak az ügyfelek az egyes ügytípusokról és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról, nyomtatványokról.
További tudnivaló, hogy a foglalást követő értesítő e-mail tartalmazza az ügyfélfogadás pontos helyét is. A Szociális Ellátási Csoportnál intézendő ügytípusokban a 1225 Budapest, Nagytétényi út 264. szám alatt, az Adóügyi Irodához tartozó ügyekben a 1225 Budapest, Nagytétényi út 306. szám alatt kereshetők fel kollégáink.
Ha hibát észlelne az időpontfoglaló rendszerrel kapcsolatosan, esetleges problémába ütközne, vagy bármely egyéb közölnivalója van, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálat munkatársaihoz.