Elégedettek a kerületi ügyintézéssel? Most elmondhatják a véleményüket!

by nora.farmosi

A megújult online időpontfoglaló rendszernek része az ügyfélelégedettségi kérdőív is.

Idén februártól az elmúlt évek tapasztalataira épülő megújult felület várja a kerületieket, ahol az ügyintézési időt az eddigi tapasztalatok alapján állapították meg annak érdekében, hogy minél többen tudjanak eredményesen időpontot foglalni.

A szolgáltatás további fejlesztésére ügyfél-elégedettségi kérdőívet is kidolgoztunk, amelyet automatikusan megkapnak, akik rögzítik a foglalásukat a https://idopontfoglalas.budafokteteny.hu/ oldalon elérhető időpontfoglaló felületen.

Karsay Ferenc polgármester az online fogadóóráján elmondta, a fejlesztések célja, hogy hatékonyan tudjanak mindenkinek segítséget adni az ügyintézésben. A visszajelzések pedig eddig azt mutatják, hogy hatékonyabbá és gyorsabbá váltak a folyamatok, csökkent a várakozási idő, és a bejelentkezett ügyfeleket már felkészültebb hivatali ügyintézők fogadják a lefoglalt időpontban.

Az időpontfoglalót az alábbi QR-kód beolvasásával is megnyithatják. A kérdőív kitöltésével mindenki megoszthatja a véleményét az ügyintézést követően.

Az ügytípusokról bővebb információ a https://budafokteteny.hu oldalon, az Ügyintézés menüpontban, az egyes szakirodák felsorolásánál olvasható.

Az ügyfélszolgálati munkatársak természetesen továbbra is segítséget nyújtanak a személyes időpontfoglalásban a 06-1/229-2611-es telefonszámon a hivatal ügyfélszolgálatának nyitvatartási idejében (hétfőn és szerdán: 7.30–18.30, kedden és csütörtökön: 7.30–16.30, pénteken: 7.30–14.30), ahogy mindez a webes felületen is szerepel.

Úgy az online, mint a telefonos segítséggel intézett foglalás a név, az e-mail-cím, a telefonszám, és amennyiben van már folyamatban lévő ügy, annak ügyszáma megadásával történik. Amennyiben szükséges, ügyintéző munkatársunk a megadott telefonszámon előzetesen egyeztetni fogja az ügyintézéshez szükséges tudnivalókat, s a rendszerben is tájékoztatást kapnak az ügyfelek az egyes ügytípusokról és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról, nyomtatványokról.

További tudnivaló, hogy a foglalást követő értesítő e-mail tartalmazza az ügyfélfogadás pontos helyét is. A Szociális Ellátási Csoportnál intézendő ügytípusokban a 1225 Budapest, Nagytétényi út 264. szám alatt, az Adóügyi Irodához tartozó ügyekben a 1225 Budapest, Nagytétényi út 306. szám alatt kereshetők fel kollégáink.

Ha hibát észlelne az időpontfoglaló rendszerrel kapcsolatosan, esetleges problémába ütközne, vagy bármely egyéb közölnivalója van, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálat munkatársaihoz.

Olvasta már?